איזה זהב מתאים לגוון העור שלך? צהוב, לבן או ורוד?

בחירת צבע המתכת של התכשיט היא החלטה חשובה שיכולה להיות מושפעת ממגוון גורמים, לרבות גוון העור וההעדפות האישיות שלך.
סוגי המתכות הפופולרים בבחירת תכשיטים:
פלטינה: מתכת יוקרתית ויקרה בשל העמידות והנדירות שלה. יש לה צבע בהיר, כסוף-לבן המתאים לרוב גווני עור.
זהב לבן: צבעו כסוף-לבן והוא יכול להיות בחירה מצוינת למי שמעדיפה מתכת בגוון כסף אבל רוצה תכשיט יוקרתי ועמיד יותר.
זהב צהוב: לזהב צהוב צבע חם ועשיר שיכול להשלים מגוון רחב של גווני עור. זוהי בחירה קלאסית לעיצובי תכשיטים מסורתיים שיכולה להוסיף מגע של חמימות ואלגנטיות למראה שלך. לזהב הצהוב גוונים שונים. זהב 14K לרוב יהיה פחות נוצץ, מבריק וצהוב מזהב 18K.
רוז גולד: רוז גולד, הידוע גם בשם זהב ורוד\אדום הוא בעל גוון חם וורדרד. זוהי בחירה טרנדית שיכולה לעבוד היטב עם גווני עור רבים, במיוחד לאלה עם תת-גוונים חמים יותר. רוז גולד צבר פופולריות בשנים האחרונות בזכות המראה הייחודי והנשי שלו, למרות שישנה מגמה בשנה האחרונה בה גברים מזמינים תכשיטים בזהב ורוד.
כסף: לכסף מראה מבריק אך הוא מתכת רכה וזולה בהשוואה לזהב ופלטינה. לרוב הוא גם משחיר ונדרש לנקות אותו על בסיס קבוע. זו יכולה להיות בחירה חסכונית עבור תכשיטים, אבל רוב החברות לא נוהגות לשלב יהלומים או אבנים יקרות עם תכשיטים אלו.
גווני עור:
עור בגוון קריר- אם הוורידים בחלק התחתון של פרק כף היד שלך הם בצבע כחלחל-סגול, סביר להניח שיש לך תת גוונים קרירים. ורידים אלה עשויים גם להיראות יותר כחולים מאשר ירוקים. לגוון העור שלך מתאימות מתכות כגון זהב לבן, כסף ופלטינה כי הן נוטות להשלים את הקרירות הטבעית של העור שלך. מתכות אלו יכולות לשפר את המראה הכללי שלך מבלי להתנגש עם גוון העור.
עור בגוון חם- אם הוורידים על פרק כף היד שלך הם בעלי גוון ירקרק, כנראה שיש לך תת גוונים חמים. לך יתאימו זהב צהוב וזהב ורוד. החום של מתכות אלו יכול ללהתאים לחום הטבעי בעור הפנים שלך.
עור בגוון ניטרלי- אם את רואה שילוב של גוונים כחולים וירוקים בעורקים שלך, או אם קשה לך להבחין בצבע הדומיננטי, סביר להניח שיש לך תת גוונים ניטרליים. כיף לך!! את יכולה לענוד מגוון רחב של צבעי מתכת.
צבע המתכת הטוב ביותר עבור התכשיטים שלך מסתכם בסגנון האישי שלך, הנוחות, ועד כמה הוא משלים את גוון העור שלך באותו היום.
חשוב לזכור שגם סגנון אישי והעדפות ממלאות תפקיד משמעותי בבחירת תכשיטים, כך שאמנם יש להתחשב בגוון העור שלך, אבל זה לא כלל קפדני. אל תהססי לערבב ולהתאים מתכות בצבעים שונים כדי ליצור שילובים ייחודיים ומסוגננים המתאימים לטעם ולבחירת התלבושת שלך.
אופנה וסגנון עוסקים בביטוי האישיות והטעמים הייחודיים שלך, אז תתנסי ומצאי את מה שגורם לך להרגיש הכי בטוחה יפה ונינוחה.

MOST POPULAR Items

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Start typing to see products you are looking for.
Shop
0 items Cart
My account