תכשיטי זהב- למה הם מאד רלוונטים למצבנו הנוכחי?

לבני האדם משיכה לזהב מזה אלפי שנים, כאשר כמה מהטבעות העתיקות ביותר שנמצאו, נוצרו לפני כ-6,500 שנה. היופי, האלגנטיות, היוקרה והעמידות שלו הפכו אותו לחומר הנחשק ביותר עבור תכשיטים מאז ועד היום.

תכשיטי זהב ידועים בעמידותם. ניתן לענוד אותם בכל יום ולא יקרה להם דבר מלבד כמה שריטות. הם לא מתקלקלים ואינם משחירים ולנצח ישמרו על הברק והיופי שלהם. יותר מזה, הם לעד ישמרו על ערכם בגלל 2 סיבות עיקריות- 1. משאבי הזהב הולכים ואוזלים ואין מהם יותר מידי 2. בניגוד ליהלומים שנמצא להם תחליף זול- יהלומי המעבדה, לזהב אין תחליף ולא ניתן לייצר “זהב מעבדה”. שתי הסיבות האלה גורמות לו להיות יקר, יוקרתי ונחשק

בשנים האחרונות מחירו עלה ושבר שיאים חדשים והוא ממשיך לנסוק בכל שבוע וכיום הוא עומד על 2,530 דולר לאונקייה אחת!!! (31 גרם) . רק לסבר את האוזן, ב- 2020 הוא עמד על 1,450 דולר לאונקייה.

סגנונו הנצחי ומחירו שעולה עם השנים להבדיל מתכשיטי אופנה זולים והמוניים, הופכים אותו להשקעה מצוינת. הוא לעולם לא יצא מהאופנה, ניתן יהיה להעביר אותו לדור הבא שבמידה ולא יאהב את סגנון התכשיט, יוכל להתיך אותו וליצוא אחד חדש ולנצח יהיה תכשיט יקר ערך באוסף שלך.

מכיוון שהוא נעשה נדיר כ”כ ויקר כ”כ, תכשיטנים רבים מפרסמים מודעות קניה. יש כאלה שמבקשים לקנות במחיר הוגן ויש כאלה שלא. המלצתי- לא למכור אלא אם אתם ממש זקוקים לכסף ואז אמליץ לעשות סקר שוק ולמכור למרבה במחיר.

אנשים ברחבי העולם רוכשים בשנים האחרונות אונקיות זהב במקום הכסף שברשותם. משקיעים רבים קונים זהב כנגד היחלשות מטבעות מובילים בעולם. סיבות נוספות –  אינפלציות, קריסת הכלכלה במדינה, שלטון לא יציב, מהפכות, מלחמות ועוד. בזמנים כאלה, הזהב משמר את כוח הקניה אל מול הכסף שבבנק שיתכן ויקרוס או יולאם.

לסיכום, אם ברשותכם תכשיטי זהב שירשתם או כאלה שאינכם אוהבים אותם יותר, אתם מוזמנים להגיע אלינו ונייצר לכם מהם את תכשיט החלומות.

**כל האמור לעיל אינו מהווה המלצה או תחליף ייעוצי לקניית זהב או אחזקתו ושמירתו וכל המצוי בפוסט זה משמש כמידע כללי בלבד ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם מומחים בטרם נקיטת פעולה כזו או אחרת. כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד והאחרויות לכל תוצאת ישירה או עקיפה בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש בלבד**

MOST POPULAR Items

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Start typing to see products you are looking for.
Shop
0 items Cart
My account