FAQ

במידה ומתבצעת הזמנה בהתאמה אישית, ניתן לבטלה עד 48 שעות מרגע ההזמנה. אם היא לא תבוטל, לא יהיה ניתן להחזירה או לבטלה בהמשך.
הנך מתבקשת לוודא כי המוצר תואם את צרכיך בכל הקשור למידותיו ולצבעיו. כמובן שבמידה ויתאפשר, יהיה ניתן לשנות את הנתונים באהבה רבה.

הדרך הטובה ביותר לדעת את מידת האצבע בבחירת טבעת היא לגשת לחנות הקרובה לביתך ולבקש מדיד טבעות או להגיע אלינו ואנו נקבע את המידה.
אם אין לך אפשרות כזו, ניתן להוריד את הקובץ של מדריך המידות שלנו, להדפיס אותו ולמדוד בעזרת טבעת נישואין או טבעת עגולה אחרת.

לגבי השרשראות והצמידים, אנחנו נותנים אופציה של אורך סטנדרטי. במידה והנך רוצה שרשרת ארוכה או קצרה יותר, ניתן לבחור אורכים ע”י סרט מדידה ולכתוב לנו בהערות או ליצור איתנו קשר בווטסאפ.
כנ”ל לגבי אורך הצמיד. מידה שונה מהמידה הסטנדרטית נחשבת להזמנה אישית מכיוון שהיא נעשית במיוחד עבורך.

שינוי מידת הטבעת תתאפשר עד ל- 24 שעות מרגע הזמנתה. לאחר מכן, שינוי המידה ייעשה בתשלום סמלי.
יש לציין שברגע שנתחיל את תהליך היצור, ישנן טבעות שלא יהיה באפשרותנו לשנות את מידתן ונאלץ ליצור אותן מחדש,
לכן חשוב ביותר לדעת את מידת האצבע בכדי שנהיה מדויקים ככל הניתן. נשמח לעזור לך בכל התלבטות בנוגע למידות ובכלל…

1. התכשיטים שלנו  נעשים על פי הזמנה ונשלחים לכתובת המבוקשת בתום 24 ימי עסקים. במידה ויש דחיפות בקבלת התכשיט, נשמח שתצרי עמנו קשר ואנו ננסה ככל יכולתנו לספק לך את התכשיט מהר ככל הניתן.

2. אספקת המוצרים אשר נרכשו והתמורה המלאה בגינם שולמה, תיעשה באמצעות שליח לכתובת אותה ציינת בעת ביצוע הרכישה או באמצעות איסוף עצמי מרמת השרון.

3. חשוב לנו להבהיר כי שרות המשלוחים ניתן ע”י צד שליש אשר אינו בשליטתנו ובמידה ויהיו עיכובים כגון מפגעי טבע, מזג אויר קיצוני, חסימות כבישים וכדומה, לא יהיו לך כל טענות כלפינו וכן לא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור אותך מחובתך לשלם בעבור הזמנתך.

4. ביטול עסקת תכשיטים שלא בהזמנה אישית ושערכם אינו עולה על 3000 ש”ח תתבצע מיום הרכישה ועד לתום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה. דמי ביטול הם 5% מגובה עלות התכשיט או 100 שח, הנמוך מבניהם. התכשיט יוחזר באריזתו המקורית בלבד וללא סימני שימוש תוך 14 ימים. במידה ונגלה לאחר בדיקה שנעשה בתכשיט שימוש, אנו רשאים לסרב לביטול העסקה.
ביטול עסקה שבוצעה באשראי תגבה מהלקוח עמלת סליקה בסך של 3% נוספים. לגבי תכשיטים שמחירם עולה על 3000 שח, אנו רשאים בהתאם לשיקול דעתנו להעניק זיכוי או לאפשר החלפה בתכשיט אחר.

5. התשלום יבוצע באמצעות כרטיסי אשראי, ב- bit, paybox, pay או באמצעות העברה בנקאית.

העדיפות העליונה שלנו היא שתהיי מרוצה מכל תהליך הרכישה, מהמוצר שאת מקבלת וממדיניות הביטולים. באם מצאת משהו לא תקין, לא נוח או מסורבל, נשמח אם תפני אלינו בווטסאפ 0547555647 או למייל info@solokjewelry.com

כל התכשיטים שלנו נעשים על פי הזמנה ונשלחים לכתובת המצוינת בהזמנה בתום 24 ימי עסקים.
אספקת המוצרים תיעשה באמצעות שליח (למוצרים מעל 1000 ש”ח בלבד) עד הבית לכתובת אותה ציינת בעת ביצוע הרכישה או באמצעות איסוף עצמי מרמת השרון. מתחת ל- 1000 ₪, המשלוח יעשה באמצעות דואר ישראל. 
יש לציין שישנם מקומות בארץ שאין באפשרות השליח להגיע עד לבית הלקוחה, חשוב לוודא איתנו את הפרטים לפני ביצוע ההזמנה.

solo k הינה חנות און ליין ומשום כך, אין לנו מלאי נרחב של תכשיטים. רוב ההזמנות שמתקבלות יוצאות לייצור תוך 48 שעות מרגע קבלתן, לכן ביטול עסקת תכשיטים שלא בהזמנה אישית ושערכם אינו עולה על 3000 ש”ח תתבצע מיום הרכישה ועד לתום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה. הביטול יתבצע באמצעות שליחת מייל info@solokjewelry.com לחנות או בהודעת ווטסאפ 0547555647. במידה ולא יתקבל מייל בתום 48 ימי עסקים, ההזמנה תישלח לביצוע ואת תחויבי עליה בהתאם לסטטוס בה היא נמצאת.

דמי ביטול הם 5% מגובה עלות התכשיט או 100 ש”ח. הנמוך מבניהם.
במידה וקיבלת את התכשיט והנך מעוניינת להחליף אותו בתכשיט אחר, תוכלי לעשות זאת עד שבועיים מיום הקניה. התכשיט ייבדק ובמידה וימצא שלא נעשה בו שימוש, תוכלי להחליפו בתכשיט אחר. אם ימצא שענדת אותו, לא תהיה לך אפשרות להחליפו או לקבל עליו זיכוי כספי. התכשיט יוחזר באריזתו המקורית בלבד וללא סימני שימוש.
על מנת להחזיר פריט, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות בטלפון- 0547555647 או בדוא”ל info@solokjewelry.com.

זהב הוא מתכת אצילה ויקרה מאד. הוא נמדד בקראט – יחידת מידת טוהר שמציינת את אחוז הזהב שבו. מכיוון שהוא מתכת רכה, נוטים להוסיף לו מתכות נוספות בשביל להקשיח אותו, כגון כסף, נחושת, ניקל ואבץ. ככל שיהיו פחות מתכות, כך הזהב יהיה איכותי יותר.
ב- 24 קראט יש כמעט 100% זהב. ב- 18 קראט יש 75% זהב וב- 14 קראט יש 58%.
18 קראט מכיל הרבה יותר זהב מ- 14 קראט לכן מחירו יקר יותר, הוא נחשב ליוקרתי יותר וצבעו צהוב, עשיר ובוהק יותר. משום תכונות אלה, אנשים שמחפשים יוקרה ואיכות, יטו לבחור תכשיטים עם אחוז זהב גבוה.
אמנם זהב הוא היפואלרגני, אך לאנשים עם רגישויות בעור עדיף לרכוש תכשיטים עם קראט זהב גבוה, לא פחות מ-18, בשביל לא לפתח אלרגיות כשהם באים במגע עם המתכות הנוספות לזהב.
רוב חנויות התכשיטים בארץ מוכרים זהב 14 קראט.
זהב לבן הוא שילוב של זהב צהוב ומתכות לבנות כגון ניקל, אבץ ופלטינה. הערבוב בין מתכות אלה יוצר מתכת צהבהבה, על כן אנו מצפים את התכשיטים ברודיום שמטרתו להלבין אותם ולהעניק להם ברק.
solo✦K מעצבים ומייצרים תכשיטים ייחודיים ב 18 קראט זהב לבן בלבד

18 קראט זהב צהוב, לבן או ורוד,
יהלומים טבעיים
אבנים יקרות \ חצי יקרות
14 קראט זהב צהוב לבן או ורוד
כסף סטרלינג 925
ישנם תכשיטים מסוימים שניתן לרכוש משובצים ביהלומי מעבדה

לפני רכישת יהלום חשוב לנו לדעת מספר פרמטרים שיעזרו לנו לעשות את הבחירה הנכונה כך שנוכל להבין מדוע יהלום במשקל 1 קראט עולה 10000 ש”ח במקום מסוים ובמקום אחר יכול להגיע עד למחיר של 40000 ש”ח ויותר.
ישנם ארבעה גורמים שקובעים את מחיר היהלום והם- ניקיון, חיתוך, צבע ומשקל. ככל שהיהלום יהיה נקי יותר צלול יותר וגדול יותר, כך הוא יהיה יקר יותר. אחד מאלף יהלומים, גדול מקראט אחד, לכן המחיר יהיה בהתאם.
צבעי היהלום: רוב היהלומים הם לבנים, חסרי צבע. אנו מודדים את הגוון שלהם ע”י אותיות D-Z. דירוג הצבע באותיות D-E-F נחשב לצלול ביותר בעוד ו-Z הוא העכור ביותר, ממש צהוב ועדיין לא נכלל בין היהלומים הצבעוניים הנדירים ומחירו יהיה בהתאם.
D- צבע שקוף לחלוטין ונטול פגמים. יהלום נדיר ביותר.
E- צבע שקוף ונטול פגמים, יהלום נדיר.
F נימה קלה של צבע. רק גמולוג יבחין בזה. נדיר. F הוא צבע היהלום שאנו משבצים לרוב בקולקציית התכשיטים שלנו במשקל של 0.50 נקודות ומעלה
הצבעים הפחות נקיים והנמכרים ביותר בשוק בשל מחירם הנמוך יחסית הם H-G שבדרך כלל משובצים בטבעות אירוסין.

ניקיון היהלום: הדירוג מחולק לחמש קבוצות עיקריות:
IF-FL- היהלומים הנקיים ביותר בעולם.
VSS1-VS1- דרגת הניקיון שלנו, נחשבת לגבוהה מאד ובקושי ניתן להבחין בחלקיקים שביהלום גם כאשר בוחנים אותו במשקפת המגדילה אותו פי 10.
SI1- רוב היהלומים הנמכרים הם בעלי דרגת הניקיון הזו והיא זולה בעשרות אחוזים משתי הקבוצות העליונות.
SI2-SI3- דרגת ניקיון בנונית נמוכה והיא הנפוצה ביותר בשוק האמריקאי בשל מחיר היהלומים הנמוך.
I1-I3- רמת ניקיון נמוכה מאד עם פגמים הנראים לעין.
חיתוך היהלום: חיתוך היהלום נקבע על ידי יצרן היהלומים והפרמטר הזה הוא מה שגורם ליהלום לנצנץ יותר או מאידך, להיות עמום וחסר ברק כש-
EXELLENT זו דרגת הליטוש הגבוהה והטובה ביותר. ו- POOR היא הדרגה הנמוכה ביותר.

כדי למנוע פגיעה בתכשיט ולהאריך את חייו, אנו מבקשים
1. להסיר אותו לפני מקלחת ושטיפת כלים.
2. לא להתיז עליו בושם או למרוח קרמים.
3. לא להיכנס אתו לים או לבריכה.
4. להימנע ממגע עם חומצות, אקונומיקה, כלור, חומצת לימון, סודה לשתייה ועוד.

במידה והתכשיט יפגע, נשמח לתת לך שרות בתשלום סמלי כלקוחה שלנו ולנסות להחזירו למצבו המקורי.

כסף

כאשר תכשיט כסף בא במגע עם חמצן בריכוז מסוים וחומרים כמו אקונומיקה, כלור, מי ים, אויר ועוד, הוא מתחיל בתהליך חמצון ומשחיר, על כן אנו ממליצים לנקות את התכשיט עם מטלית המיועדת לכך או בתמיסה שתרכשו ותפעלו על פי הוראות היצרן. התמיסה אינה מיועדת לתכשיטים משובצים.
ניתן לנקות תכשיט כסף גם בעזרת משחת שיניים לא מלבינה. להשרות אותו למספר דקות במים ולאחר מכן לנגב במטלית רכה.

זהב צהוב- לא משובץ

זהב צהוב הוא חומר גלם חזק שלעיתים דוהה או מוכתם כתוצאה מלכלוך שהצטבר על התכשיט.
במקרה שכזה אנו ממליצים לטפטף כמה טיפות של סבון כלים לקערה עם מים חמים מאד אך לא רותחים ולהשרות למספר דקות.
לאחר הוצאת התכשיט מהמים, ניתן להבריש עם מברשת שיניים רכה ולשטוף במים זורמים.

זהב לבן

זהב לבן עשוי ברובו מזהב צהוב בשילוב של פלדיום ניקל אבץ פלטינה וכסף והוא מצופה בדרך כלל ברודיום- מתכת אצילה ויקרה שמעניקה לו את צבעו הלבן והבוהק.
יש לטפטף לקערה כמה טיפות של סבון כלים, להוסיף מים חמים מאד אך לא רותחים ולהשרות למספר דקות.
לאחר שהתכשיט הוצא מהמים, ניתן לשטוף במים זורמים ולנגב במטלית רכה ללא סיבים.

יהלומים

יש להשרות את התכשיט במים חמימים (לא רותחים) למספר דקות. אסור שהיהלום יבוא במגע עם חומצות, אקונומיקה, סודה לשתייה, לימון, מסירי שומן ועוד.
לאחר מכן, יש להוציא את התכשיט מהמים ולנקות אותו בעזרת מברשת שיניים מאד רכה ולנגב במטלית רכה ללא סיבים.

האחריות לתכשיטים שלנו תקפה ל 5 שנים מיום הרכישה ואינה כוללת שריטות, קרעים או שינוי מידות התכשיטים.
במידה וזה קורה, אנו נשמח לתקן את הפגמים בתשלום סמלי בלבד כשרות ללקוחות שלנו.
האחריות תמומש לאחר שהתכשיט ייבדק על ידנו ואנו נקבע האם הוא נשמר וטופל ברמה סבירה והאם הוא לא תוקן על ידי אף אחד מלבדנו.
במידה ואבן נופלת, אנו נשמח לשבץ אותה שוב, אך אם האבן אבדה, אנו ניתן ללקוחה שרכשה מאתנו את התכשיט את אותה האבן במחיר מופחת עד שנה מיום הקניה.

אנו ממליצים אחת לשנה מיום הקניה, לשלוח אלינו את התכשיטים המשובצים, לבדוק את תקינות השיבוץ ולנקות אותם בעלות סמלית בלבד.

ניתן לרכוש חלק ניכר מהמוצרים שמוצעים באתר בכסף 925, זהב 18 קראט, זהב לבן 18 קראט, יהלומים טבעיים ואבנים יקרות.